Socialinių tinklų (facebook, instagram) administravimas

Kūrybinė komunikacija

Teksto kūrimas post‘ui

Žinučių socialiniuose tinkluose turinys yra daug laisvesnis ir žaismingesnis, palyginant su straipsniais. Faceboook ar Instagram žinutes (post‘us) pildome animuotomis ikonėlėmis (emoji), raktažodžiais (hashtag‘ais) ir kitų vartotojų žymėjimais (tag‘ais). Taip pat galima pažymėti ir vietą, iš kurios siunčiama žinutė. Nors tokios žinutės būna itin trumpos, tačiau tikslingi, strategiškai parinkti žymėjimai, animavimai, kokybiška nuotrauka / iliustracija / maketas padaro žinutę informatyvia.

Žinutėse naudojamos animuotos ikonos dažniausiai reiškia emocijas, kurias turi patirti vartotojas, skaitydamas post‘ą. Reiškia, kad žinutėmis yra formuojama vartotojo elgsena į turinį. Jeigu tekstas bus neutralus ir šaltas, sumažėja tikimybė, kad pasieksime reikiamą rezultatą. Tekstinis turinys (įskaitant pranešimo animacijas) turi būti pritaikytas tikslinei auditorijai, kuriai skirtas pranešimas.

Iliustracija post‘ui

Komunikuojant Facebook kanale, rekomenduojama naudoti pasyvų arba aktyvų vaizdinį turinį. Dažniausiai naudojamas pasyvusis vizualinis turinys: paveikslėliai (JPG, GIF), video įrašai. Rekomenduojama naudoti ir aktyvųjį turinį – LIVE transliacijas, tai pasiekia daugiau kanalo naršytoju realiu laiku, kadangi sekėjai įspėjami apie naują „gyvą“ vaizdo transliaciją. Šis įrašas yra išsaugojamas ir tampa pasyviuoju turiniu.

Komunikuojant Instagram kanale, negalime nepaminėti, jog tai yra būtent vaizdų dalinimosi kanalas, kuriame neįmanoma išsiųsti žinutės be pasyvaus vizualinio turinio: JPG, GIF ar video. Tekstinės žinutės formatas – be abejo su nekukliu kiekiu hashtag‘ų, specialiai parenkamų pagal jų populiarumą. Geras hashtag‘ų parinkimas – tai post‘o optimizavimas tiek Instagram, tiek Facebook kanale.

Sudominome? Mes pasiruošę!

Parašykite mums ir mes atsakysime Jums per vieną darbo dieną.